Turbokompresorius tepamas variklio alyva, todėl svarbu laiku ją keisti. Tačiau nors ir idealiai prižiūrimas, anksčiau ar vėliau, turbokompresorius gali sugesti.
Jei naudojama blogos kokybės alyva, arba nesilaikoma jos rekomenduojamų keitimo intervalų, bloga aušinimo sistemos būklė, netinkamas oro filtras ar nesandari oro paėmimo sistema, užsikišęs išmetamųjų dujų katalizatorius ir t.t., kompresoriaus tarnavimo laikas gali žymiai sutrumpėti. Vertėtų prisiminti, jog daugeliu atveju, turbokompresoriaus gedimas yra pasekmė, o ne priežastis, todėl būtina išsiaiškinti, kodėl jis sugedo, nes paslėptas defektas gali taip pat sėkmingai sugadinti ir naują turbokompresorių.
Kadangi turbokompresorius yra precizinis įrenginys, reikalaujantis nepaprasto tikslumo jį gaminant bei remontuojant, jo taisymas nėra toks paprastas, kaip gali pasirodyti nepatyrusiam vartotojui. Turbokompresoriaus remonto kainos priklauso nuo jo būklės.
Kai kam gali pasirodyti, jog šį darbą galima atlikti pačiam, tačiau remontui naudojama įranga, kurią turi tik specializuoti servisai, taigi elementaraus įrankių komplekto čia neužteks.
Ašies balansavimo įrenginys.
Naudojamas turbinos bei kompresoriaus rotoriams balansuoti. Kiekvienas rotorius balansuojamas atskirai, tam, kad vieno rotoriaus disbalansas nepakenktų šerdies balansavimui.
Įrenginį sudaro darbinis stendas bei kompiuteris. Darbiniame stende galima rasti ašies laikiklį, dirželį sujungtą su varikliu, kuris įsuka ąšį, pjezoelektrinius jutiklius, aptinkančius rotoriaus disbalansą bei lazerį, nukreiptą į mentes, matuojantį apsisukimų skaičių.
Lazeris ir pjezoelektriniai jutikliai sujungti su kompiuteriu, kuris interpretuoja jų gaunamus signalus, ir leidžia tiksliai nustatyti, kurioje vietoje reikalinga rotoriaus korekcija – šlifavimas. Šio balansavimo metu, rotoriaus apsisukimų skaičius būna nuo 1500 iki 5000 apsisukimų per minutę.
Šerdies balansavimo įrenginys.
Naudojamas šerdies (ašies, rotorių, guolių, įvorių junginys) balansavimui po remonto, taip pat tikrinamas tepalo pralaidumas. Šis stendas kiek sudėtingesnis, nes be lazerinio apsisukimų matuoklio ir pjezoelektrinių disbalansų jutiklių, jis taip pat turi tepimo sistemą, kadangi šerdis gali įsisukti net iki keliasdešimties tūkstančių apsisukimų per minutę. Tokios apsukos pasiekiamos naudojant suspaustą orą, nukreipiant jį į rotorių.
Tepalo temperatūra bei slėgis nustatoma kompiuteriu, ir proceso eigoje kruopščiai matuojama naudojantis atitinkamais davikliais. Kompiuteris tepalo temperatūrą gali koreguoti pasitelkdamas aušinimo radiatorių ir šildytuvą. Standartiniai parametrai: slėgis iki 7 bar, temperatūra 80°C.