Kintamos geometrijos (Variable Geometry Turbocharger, arba Garrett gaminama Variable Nozzle Turbine) turbokompresoriai pasižymi tolygiu galingumu visame sūkių diapazone.
Pirmasis serijinis automobilis su kintamos geometrijos turbina – 1989m. Shelby CSX-VNT
Kaip toks turbokompresorius veikia? Kai važiuojama žemomis apsukomis, VNT sistema pasitelkdama specialias menteles dalinai uždengia turbinos įėjimo kanalą, taip pagreitindama srautą ir priversdama sparnuotę suktis greičiau. Kai variklio apsukos pakankamai sukyla, VNT srautą sulėtina, taip apsaugodama turbokompresorių nuo per greito sukimosi, kad gali jį sugadinti.
VNT mentelės gali būti valdomos tiek pačios turbinos slėgiu, tiek specialiu vakuuminiu vožtuvu.
Nors kintamos geometrijos turbokompresoriai montuojami tik dyzeliniuose automobiliuose, dėl mažo sistemos atsparumo karščiui (benzino išmetamosios dujos žymiai karštesnės), tobulėjant įvairioms automobilių sistemoms ši sistema bus pritaikoma vis plačiau ir plačiau. Nereta šių turbokompresorių problema – stringanti kintamos geometrijos sklendžių sistema.